CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, October 8, 2008

我不甘心,不甘心!!!

我不甘心
为什么

为什么
为什么
我连选择的机会都没
为什么就这样不公平
明明就好好的
一天之内
怎么能够变得这么多
为什么
上天这么不公平
明明可以很好的
为什么
我真的很不甘心
真么可以那么狠心
对我们这么不公平
为什么
为什么
为什么
……………………………………
我不甘心
我不甘心
我不甘心
我真的真的很不甘心

流了又干,干了又流…………
为什么
为什么

4 cookies:

edly said...

不要想了。
我也很难过。
我也很不甘心啊。
但我不能做什么

Sherlyn said...

我知道说什么都没用
可是我还是想说
真的真的很不甘心
为什么~
又是一个3年
我知道不该去想
可是我就是没办法不想啊!!!
T.T

said...

dear miso n mr edly~
hmmm..hmm...
dun be sad..
if u both still believe
nothing is impossible
rainny days wont more than sunny days
cheer up
^^

Joanne Lim said...

o.o
listen to jay's latest song 稻香
and focus on the lyrics

no matter what happens
just face it positively
haha
cheer up!